- «Tinc por d’expressar el que sento»
- «Tinc l’autoestima sota mínims»
- «No puc fer-ho»
- «La meva inseguretat m’impedeix avançar»
- «Sóc incapaç de lluitar pels meus drets a la feina».
Et sonen aquestes frases, oi ?
Ara et pregunto … no creus que és moment de posar fil a l’agulla i superar les teves limitacions?


















